«ΑΖΟΡΕΣ ΕΞΠΡΕΣ»: Ανεκτέλεστο το πρωινό δρομολόγιο λόγω μηχανικού προβλήματος

Πρόβλημα στην μία από τις μηχανές του εμφάνισε χθες τα μεσάνυχτα κατά την προσπάθεια του να μπει και να “δέσει” στο λιμάνι της Καμαριώτισσας το AZORES EXPRESS και γι’ αυτό ο καπετάνιος του αφού παρέμεινε για αρκετή ώρα έξω απ’ αυτό μήπως να διορθωθεί η βλάβη, αποφάσισε να επιστρέψει στην Αλεξανδρούπολη.

Αυτή είναι η αιτία σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr από λιμενικούς κύκλους και όχι οι καιρικές συνθήκες ή το ακατάλληλο για μεγαλύτερα καράβια λιμάνι της Καμαριώτισσας, όπως αναφέρονται ως αιτίες. Γι’ αυτό άλλωστε το νέο πλοίο που βρέθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για να δώσει λύση και να εκτονώσει την δύσκολη κατάσταση στην Σαμοθράκη, επέστρεψε με 6,7 μίλια την ώρα στην Αλεξανδρούπολη και έκανε διπλάσιο χρόνο απ’ το ταξίδι προς την Σαμοθράκη.

Γι’ αυτό άλλωστε και δεν πραγματοποιεί σήμερα το πρωί τα δρομολόγια που έχουν εγκριθεί για σήμερα από το αρμόδιο υπουργείο και το πρώτο ήταν να γίνει στις 9 το πρωί. Καταβάλλονται προσπάθειες να αποκατασταθεί το πρόβλημα της μίας μηχανής ως το απόγευμα και το AZORES EXPRESS να ξεκινήσει στις 15.45 για την Σαμοθράκη και πάλι, αφού όμως προηγηθούν οι κατάλληλοι έλεγχοι και δοθεί το “πράσινο φως” από το Λιμεναρχείο της Αλεξανδρούπολης.

Το πλοίο μετέφερε χθες το βράδυ 654 επιβάτες,  142  οχήματα, πέντε φορτηγά και σαράντα δύο δίκυκλα. Οι επιβάτες κουρασμένοι, ταλαιπωρημένοι και απόλυτα δικαιολογημένα έντονα εκνευρισμένοι, αποβιβάστηκαν στην Αλεξανδρούπολη όπως βλέπετε και στο βίντεο του Σάκη Σαραντέα.

Δεν ισχύουν πως δεν… χωρούσε στο λιμάνι Καμαριώτισσας

Η ειρωνεία της τύχης και για επιπλέον ταλαιπωρία των επιβατών λοιπόν, είναι πως και το AZORES EXPRESS που βρέθηκε ως λύση μετά την ακινητοποίηση των ΣΑΟΣ ΙΙ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ λόγω μηχανικών βλαβών, εμφάνισε επίσης πρόβλημα στην μία μηχανή του. Όπως έχουν παρουσιάσει αυτές τις ημέρες και πολλά ακόμα καράβια που ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά, αλλά εκεί επειδή οι γραμμές είναι προσοδοφόρες οικονομικά, υπάρχουν πολλά πλοία και δεν φαίνεται το πρόβλημα τόσο πολύ ή δεν το αναδεικνύουν οι ντόπιοι θεσμικοί (όπως κάνουν στην Σαμοθράκη) προτάσσοντας το καλό των  νησιών τους.  Φυσικά ο καπετάνιος του πλοίου δεν θα ρίσκαρε σε καμιά περίπτωση στα μαύρα μεσάνυχτα και με μια μηχανή, να μπει και να “δέσει” στην Καμαριώτισσα και αφού για κάποιο χρονικό διάστημα είδε πως δεν αποκαθίσταται το πρόβλημα, αποφάσισε να γυρίσει πίσω στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Επίσης, ο καπετάνιος του πλοίου μπορεί να μην γνώριζε το λιμάνι της Καμαριώτισσας, αλλά σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε, είχε δίπλα του έναν έμπειρο καπετάνιο που έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν το συγκεκριμένο ταξίδι και τώρα είναι συνταξιούχος (είναι από τους “πρωταγωνιστές” στις αντιπαραθέσεις των κοινωνικών δικτύων και υπέρμαχος της απερχόμενης δημοτικής αρχής). Αυτός ανέβηκε στο καράβι από την Αλεξανδρούπολη, για να βοηθάει με τις γνώσεις και την εμπειρία του τις ημέρες αυτές ως τις 31 Αυγούστου που θα παραμείνει στην γραμμή το AZORES EXPRESS. Μάλιστα προφανώς θα έχει ενημερώσει τον δήμαρχο του νησιού Θανάση Βίτσα, με τον οποίο γνωρίζονται πολύ καλά (είναι συγγενείς), τι ακριβώς πρόβλημα υπήρξε χθες τα μεσάνυχτα και το πλοίο δεν “έδεσε” στην Σαμοθράκη αλλά επέστρεψε στην Αλεξανδρούπολη. Μόνο που ο απερχόμενος δήμαρχος αντί να αναλάβει πρωτοβουλία ενημέρωσης των ταξιδιωτών, μαζί με τους συνεργάτες του αναλώνονται σε… ξεκαθάρισμα λογαριασμών με τον Φώτη Μανούση.

Ψάχνουν πρακτορείο για την έκδοση εισιτηρίων

Το ερώτημα είναι γιατί όταν ερχόταν από την Αθήνα και πέρασε από την Σαμοθράκη, δεν μπήκε να παραλάβει από την Σαμοθράκη τον κόσμο, αφού ήταν μέρα και πιο εύκολο να “δέσει”. Η απάντηση αφορά τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που θα έπρεπε να ακολουθηθούν και για τις οποίες το Λιμεναρχείο δεν έδινε άδεια, αφού θα έπρεπε να κάνει ελέγχους για τα έγγραφα του αλλά και το πλήρωμα. Είναι αυτές οι διατυπώσεις που καθυστέρησαν και την αναχώρηση του από την Αλεξανδρούπολη και τελικά έφυγε μετά τις 9 το βράδυ.

Όσον αφορά το πρακτορείο που θα αναλάβει την έκδοση των εισιτηρίων σε Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη, οι πληροφορίες μας από την εταιρεία “Ιππόκαμπος” που ανήκει το AZORES EXPRESS αναφέρουν πως ένα γραφείο στο οποίο απευθύνθηκαν και είχε την πρακτόρευση άλλων πλοίων παλαιότερα, προέβαλλε υπέρογκες (όπως τις θεώρησαν) απαιτήσεις. Έτσι, αφού βρέθηκε μια άλλη πράκτορας για να γίνει το ταξίδι, αναζητείται ακόμα λύση για τον τρόπο έκδοσης και κράτησης των εισιτηρίων και ως τότε αυτά θα κόβονται πάνω στο πλοίο, όπως έγινε και με το οχηματαγωγό ΑΝΑΧ για δυο ημέρες.