Νάξος - Κόρωνος: Πρόταση για επιδοτούμενα δρομολόγια και η απάντηση

Δεκέμβριος του 2019. Πριν από οκτώ μήνες δηλαδή και το θέμα της δρομολόγησης λεωφορείου από τη Χώρα προς την Ορεινή Νάξο είναι στο επίκεντρο της συζήτησης. Υπάρχει επιστολή προς το Δήμο από τον πρόεδρο της Κοινότητας Κορώνου κο Κωνσταντάκη, όπου μιλάει για "πολίτες Β' κατηγορίας και υποβιβασμό της ποιότητας ζωής των κατοίκων"...

Από τη πλευρά τους, οι άνθρωποι του ΚΤΕΛ Νάξου ήταν ξεκάθαροι. Ο πρόεδρος του ΔΣ του ΚΤΕΛ Νάξου, Δημήτρης Τσέλεντης είχε μιλήσει για γραμμή - φάντασμα από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους πολίτες. Μάλιστα, είχε αναφέρει "δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να βάλουμε και πάλι λεωφορείο στη γραμμή, αρκεί να υπάρχει υποστήριξη γιατί πολύ απλά το συγκεκριμένο δρομολόγιο (από την Απείρανθο έως την Κωμιακή) ουσιαστικά δεν έχει κανέναν επιβάτη. Μία γυναίκα έμπαινε στο λεωφορείο και δη από την Απείρανθο για την Τραγαία, τα τέσσερα τελευταία χρόνια (!!!!)" Βέβαια, ο κος Τσελέντης αποδέχτηκε στο τέλος το αίτημα και το δρομολόγιο δοκιμαστικά μπήκε για περίπου δύο μήνες.... 

Τώρα... Αύγουστος του 2020 και το αίτημα επιστρέφει. Με βάση το πρόγραμμα που υπάρχει για τον καυτό μήνα Αύγουστο, έχουμε δύο δρομολόγια (από Χώρα προς Ορεινή Νάξο, ήτοι μετά την Απείρανθο) τρεις φορές (Τρίτη - Πέμπτη - Σάββατο) την εβδομάδα... Και οι κάτοικοι της Κορώνου ζητούν καθημερινά και εάν είναι δυνατόν ένα ακόμη (τα δύο είναι στις 9.30 το πρωί και 13.30, ενώ ζητούν και απογευματινό)... Μάλιστα, φέρνουν ως παράδειγμα την Απείραθνο λέγοντας ότι "δεν μπορεί η Νάξος να είναι έως την Απείρανθο". Σημειώνουν δε ότι με βάση το πρόγραμμα του ΚΤΕΛ, προς Απείρανθο έχει καθημερινά δρομολόγιο και έξι φορές (!!!) 

Μάλιστα, χθες, ο πρόεδρος της Κοινότητας κος Κωνσταντάκης έστειλε επιστολή προς το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων (παραλήπτης και ο Επαρχος Νάξου) όπου ζητάει συζήτηση σε επίπεδο Δημοτικού Συμβουλίου και ει δυνατόν επιδότηση δρομολογίων από την Απείρανθο έως την Κόρωνο.... " Κύριε δήμαρχε, κ. πρόεδρε και κ. αντιδήμαρχε, επειδή αντιμετωπίζουμε μεγάλο πρόβλημα, από τα ελλιπείς δρομολόγια των λεωφορείων προς Κόρωνο: Προτείνω το θέμα να μπει στο επικείμενο Δημοτικό Συμβούλιο ( μετά τις 15 Αυγούστου ) που θα γίνει συζήτηση και για τα προβλήματα των σμυριδεργατών και προτείνω όπως και στο έγγραφο που σας έχω στείλει: Όσα δρομολόγια γίνονται στα Απεράθου να γίνονται και για την Κόρωνο και να επιδοτούνται από τον Δήμο: Μόνο τα δρομολόγια που τώρα δεν γίνονται και μόνο για τα λίγα χιλιόμετρα από Απεράθου έως την Κόρωνο, πράγμα το οποίο είναι εφικτό στο να τα καλύψει οικονομικά ο Δήμος μας".

Ποια όμως η αντίδραση των ανθρώπων του ΚΤΕΛ; Σε επικοινωνία που είχαμε ο κος Τσελέντης ήταν ξεκάθαρος... "Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι πολύ απλό που όλοι ξεχνάμε. Για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε ένα λεωφορείο θα πρέπει να υπάρχει ενδιαφέρον. Και να καλύπτει το 60% των επιβατών που παίρνει το λεωφορείο. Η πτώση της κίνησης φέτος σε σχέση με πέρυσι είναι τεράστια (- 80%). Έχουμε μειώσει τα δρομολόγια σε όλες τις διαδρομές ακόμη και στο 60%. Καταλαβαίνουμε τις ανάγκες αλλά δεν μπορούμε να βάλουμε λεωφορείο για έναν ή δύο ανθρώπους. Είμαστε σχεδόν οκτώ μήνες πίσω σε πληρωμές. Μόλις έπεσε το ΦΠΑ, μειώσαμε τις τιμές στο εισιτήριο. Καταλαβαίνουμε τις ανάγκες, όμως εάν δεν υπάρχει ενδιαφέρον ουσιαστικό είναι χωρίς νόημα αυτή η κίνηση. Εάν υπάρξει πραγματικό ενδιαφέρον θα δώσουμε λύσεις"... 

Και η λύση που δίνει το ΚΤΕΛ είναι για τις επόμενες δύο Κυριακές να υπάρχει δρομολόγιο ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες που δημιουργούνται από τους φετινούς επισκέπτες. Μετά θα δούμε..   

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news...

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News