Σέριφος: Ο Δήμος περνάει σε άλλη (ηλεκτρονική) εποχή, φιλική προς τους δημότες

«Πάντα μία κρίση μπορεί να γεννά ευκαιρίες και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα καταφέραμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε τα πρώτα βήματα για την ψηφιακή μετάβαση, αλλάζοντας τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες..." Αυτό αναφέρει ανάμεσα στα άλλα, ο ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Τουρισμού Σερίφου, Στέλιος Λιβάνιος κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας ιστοσελίδας του Δήμου Σερίφου, serifos.gr που αλλάζει τα δεδομένα όσον αφορά την σχέση "Πολίτη - Δήμου"..  Μάλιστα, το σύνθημα της συγκεκριμένης κίνησης έχει τίτλο " Go Paperless" που ουσιαστικά βάζει τέλος στην ...γραφειοκρατία όπως την γνώριζαν οι κάτοικοι της Σερίφου έως σήμερα...

Ας δούμε τι αναφέρει το σχετικό δελτίο ενημέρωσης 

Ο Δήμος Σερίφου, αλλάζει τα δεδομένα και γίνεται από τους πρώτους νησιωτικούς δήμους των Κυκλάδων, που δημιουργούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις θέτουν στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Ενώ, ήδη από τους προηγούμενους μήνες, έχει υιοθετηθεί το σύστημα πληρωμών μέσω κωδικών RF, παρέχοντας ασφάλεια και αμεσότητα στις πληρωμές των λογαριασμών.

Εύκολα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία, επιχειρηματίες και πολίτες να μπορούν, από σήμερα με λίγα κλικ, να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους, αλλάζοντας τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες και τους επιχειρηματίες.

Εκτός από το σύστημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τα νέα του Δήμου, η επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Σερίφου, η οποία θα μεταφραστεί σε τρεις γλώσσες τους επόμενους μήνες, έχει διττό χαρακτήρα λειτουργώντας ως τουριστική πύλη, που δίνει την ευκαιρία στον επισκέπτη να ανακαλύψει το μαγευτικό νησί της Σερίφου, που αντιστέκεται στο πέρασμα του χρόνου, κρατώντας αναλλοίωτη τη φυσική ομορφιά του.

Σε δήλωση του ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Τουρισμού Σερίφου, Λιβάνιος Στυλιανός, ο οποίος ήταν επιφορτισμένος με το συγκεκριμένο project, τόνισε ότι: «Πάντα μία κρίση μπορεί να γεννά ευκαιρίες και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα καταφέραμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε τα πρώτα βήματα για την ψηφιακή μετάβαση, αλλάζοντας τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες. Κάνουμε το δύσκολο εύκολο»