Travelplanet24: Δημοφιλέστερος προορισμός η Πάρος

Το καλοκαίρι έχει τελειώσει. Διανύουμε τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου και όπως είναι λογικό έχουμε καλύτερη εικόνα για το καλοκαίρι που μας τελείωσε. Και μέσω της ταξιδιωτικής πλατφόρμας travelplanet24 που ειδικεύεται στην πώληση on line εισιτηρίων είτε ακτοπλοϊκών είτε αεροπορικών έχουμε μία εικόνα που ως κατοίκους των Κυκλάδων μας γοητεύει. Και αυτό γιατί ως δημοφιλέστεροι προορισμοί και το 2016 αναδείχθηκαν τα νησιά των Κυκλάδων με πρώτη σε κρατήσεις την Πάρο και ακολουθούν η Μύκονος, η Νάξος, η Τήνος και η Σύρος. Το 2015 αντίστοιχα, οι 5 τοπ προορισμοί ήταν η Πάρος, η Μύκονος, η Τήνος, η Νάξος και η Άνδρος. Για δεύτερη σερί χρονιά δηλαδή η Πάρος παραμένει κυρίαρχος και στις αναζητήσεις των χρηστών της travelplanet24.

Υπάρχουν όμως κι άλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν. Όπως ότι παρουσιάζει αύξηση κατά 50% ο αριθμός των Ελλήνων που έκλεισαν ακτοπλοϊκό εισιτήριο το καλοκαίρι, ενώ αυξημένες κατά 25% ήταν και οι αναζητήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Πιο ενδιαφέρον όλων; Το γεγονός ότι σημειώνεται αύξηση 120% (σε σχέση με το 2015) στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών όπως tablets και smartphones. Κάτι που σημαίνει ότι η τεχνολογία μπαίνει στο αίμα μας… Και επιπλέον, οι κρατήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων το φετινό καλοκαίρι πραγματοποιήθηκαν κατά 56% από γυναίκες και κατά 44% από άνδρες.

Εταιρείες – τιμές

Κατά την διάρκεια του φετινού καλοκαιριού οι Έλληνες έκλεισαν τα ακτοπλοϊκά τους εισιτήρια για να ταξιδέψουν προς τα ελληνικά νησιά, ελαφρώς φθηνότερα από την προηγούμενη χρονιά (-1.35% μ.ό.) με τις τιμές των κρατήσεων, να κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 138€.

Στις 5 πιο αγαπημένες ακτοπλοϊκές εταιρείες, για το 2016, αναδείχθηκαν η Hellenic Seaways, η Blue Star Ferries, η Sea Jets, η Fast Ferries και η ANEK-Superfast.  Ενώ το 2015, πρώτη στις  προτιμήσεις των πελατών ήταν η Blue Star Ferries και ακολουθούσαν η Hellenic Seaways, η Sea Jets, η Fast Ferries και η ANEK-Superfast.

# Να αναφέρουμε εδώ ότι η travelplanet24, η μεγαλύτερη e-commerce εταιρεία στην Ελλάδα, το καλοκαίρι έτρεξε ραδιοφωνική διαφημιστική καμπάνια με θέμα “Διάλεξε καλοκαίρι” και το διαφημιστικό σποτ, το οποίο αποτελούνταν από τρείς ιστορίες, παρουσίασε στον ακροατή αντιθετικές καταστάσεις ταυτόσημες του “ελληνικού καλοκαιριού”, και τον καλούσε να επιλέξει την κατάσταση που τον εκφράζει και να ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι όσο κοντά ή... μακριά θέλει.    

# Να σημειώσουμε εδώ ότι τα στοιχεία συλλέχθηκαν από την travelplanet24 και αφορούν κρατήσεις που έγιναν από 01.01.2016 - 31.08.2016 για την καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδο 01.06.2016 - 31.08.2016 και γίνεται σύγκρισή με την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Με πληροφορίες από το tornosnews.gr